Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Procedimiento para registrar los centros de adiestramiento de perros de asistencia

Se establece la regulación de los requisitos y las condiciones que tienen que cumplir los centros de adiestramiento de perros de asistencia, como también la creación del Registro de estos centros y la reglamentación del carné y distintivo de carácter oficial. También quedan regulados los principios generales del procedimiento de reconocimiento de perros de asistencia.

Codi SIA

216242

Persones destinatàries

Centros de adiestramiento que presten el servicio de adiestramiento de perros de asistencia, de acuerdo con las competencias que tiene la Consejería de Familias y Asuntos Sociales para regular la materia como políticas de protección a las personas con discapacidad.

Termini per a resoldre i notificar

3 meses

Silenci administratiu

Negativo

Forma d'inici

Instancia de parte

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Declaración responsable para el reconocimiento como centro de adiestramiento de perros de asistencia

Requisits

Ver el modelo de declaración

Documentació a presentar

Documentación que hay que adjuntar por parte de la entidad en el momento de presentar la declaración responsable que se incluirá en el Registro de centros de adiestramiento.:

a) Copia del NIF del centro.

b) DNI del representante de la entidad.

c) Memoria del centro en que se detallen las actividades llevadas a cabo, las previstas y el régimen de funcionamiento en cuanto al servicio de adiestramiento de perros de asistencia.

Models:

Termini màxim

Sin plazo

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Contacte

Servei o Secció responsable

Servicio de Atención a la Discapacidad

C/ de Joan Crespí, 11. Tel.: 971177200

(atenciodiscapacitat@dgad.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformidad con el reglamento (UE) 2016/679 y la legistación vigente en materia de protección de datos, se informa del tratamiento de los datos personales que contiene este trámite

Responsable del tractament

Dirección General de Atención a la Dependencia y Personas con Discapacidad

Finalitat

Tramitación del procedimento

Legitimació

Cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos

Destinatari

No se cederán datos a terceros salvo obligación legal

Drets

Derechos de acceso, rectificación, supresión, de limitación, de portabilidad, de oposición y de no inclusión en tratamientos automatizados, como se explica en la información adicional

Informació adicional

Descarregar